Opondo: Sådan en kamp man skal vinde
Søndag eftermiddag spillede OB på hjemmebane mod Randers i Superligaen, og her måtte hjemmeholdet se sig besejret med 2-1.
OB var ellers foran 1-0 ved pausen, men der var for stor forskel på de to halvlege, det mener Moses Opondo.
– Første halvleg gik fint. De lægger et hårdt tryk på os i forhold til de hjørnespark, de får, men vi står godt imod det, og kæmper, og jeg synes egentlig ikke, udover en afslutning udenfor feltet, at de kommer frem til det helt store.
– Første halvleg er okay, men i anden halvleg falder vi lidt sammen.
Var det aftalt, at vi skulle gå tilbage på banen i anden halvleg?
– Nej, overhovedet ikke. Tværtimod var det aftalt, at vi skulle ud og gå efter det andet mål. De kom med god energi, som vi ikke formår at få matchet, og så får de en lidt tilfældig chance, som de er kynisk på.
– På energien matcher vi ikke dem, og de trykker os tilbage, så cadeau til dem, og det er selvfølgelig skidt af os.
Opondo var i startopstillingen mod Randers, og inden da var hans eneste kamp fra start i runde 8 mod SønderjyskE, så det er ikke startere, han har fået flest af i denne sæson.
– Det er selvfølgelig skuffende, men det lægger hos mig selv i forhold til at vise mig godt frem og træne godt. Men der er også en træner, der træffer beslutningen om, hvem der skal spille, og der er god konkurrence.
Opondo spillede da heller ikke dagens kamp til ende, da han blev skiftet ud til fordel for Troels Kløve i anden halvleg.
– Jeg ville gerne være blevet inde, det vil jeg gerne indrømme. Men det kan jeg ikke gøre så meget ved andet end at hjælpe holdet.
OB’s ambitioner er at slutte i top seks, og hvis man skal det, er Opondo enig i, at en hjemmekamp mod Randers ikke må tabes.
– Jo, det er jeg enig i. Randers er en af dem, der er med i den sjove ende, og vi vil helt klart gerne slå dem, og det skal vi også, hvis vi vil derop, så det er fair at sige, at man skal vinde sådan en kamp for at være med i den sjove ende.
Джейсон Шрейер рассказал, что Ubisoft работает над игрой-сервисом Assassin’s Creed Infinity – Всё о Sony Playstation которая также будет работать на движке CryEngine. «При первой же возможности мы сможем поговорить о будущих технологиях. Мы много работаем над тем, чтобы улучшить движок», – добавил глава консорциума. Ознакомиться с другими новостями, материалами и статистикой вы можете на странице консорциума «Видеотехнологии».